1403-07-15 12:09
58
0
91651
استاندار گلستان:

مادران مقاومت علم روشنگری را زمین نگذارند

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مرگ خونین بهتر از زیر بار ذلت رفتن است، گفت: طومار صهیونیست‌ها با خون شهدای مقاومت درهم می‌پیچد، در این مسیر مادران مقاومت علم روشنگری را زمین نگذارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه پیش از ظهر امروز در همایش مادران مقاومت و گرامیداشت شهادت رهبران جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: در طول تاریخ همیشه جبهه باطل در مقابل جبهه حق بوده است، جبهه الهی و رحمانی در مقابل شیطان‌صفتان و جبهه شیطان و باطل صف‌آرایی کردند.

وی افزود: از زمان خلقت آدم تا امروز بشریت در امتحانات مختلف روز به روز امتحان می‌شوند، اگر هر زمینی کربلاست و هر زمانی عاشوراست باید ببینیم که ما در کدام طرف ایستادیم، یا با جبهه حق و یا در جبهه باطل هستیم، حالت سومی وجود ندارد.

استاندار گلستان گفت: باید تکلیف خودمان را حتی لحظه به لحظه در تصمیمات شخصی و اجتماعی در هر سطح و جایگاهی که هستیم با این فرهنگ بسنجیم، آن وقت می‌بینیم که در آن تصمیم‌مان، حرکت‌مان، گفتارمان، رفتارمان و در قدم برداشتن‌مان آیا از یک حق دفاع می‌کنیم یا جزو کسانی هستیم که سکوت می‌کنیم و در کنار کسانی که حق را ضایع می‌کنند قرار می‌گیریم.

زنگانه توضیح داد: حرکت عاشورایی امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا به ما این را آموخت که مرگ خونین بهتر از زیر بار ذلت رفتن است.

وی فلسفه فرهنگ حسینی عقیده و جهاد در راه عقیده است، گفت: این مهم در تعالیم دینی، زندگی معصومین، نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بوده است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه تقابل جبهه حق و باطل امروز به اوج خود رسیده است، افزود: مگر می‌شود که ما بگوئیم در جبهه حق هستیم، مسلمان هستیم، آن وقت ندای یک مظلوم را از اقصا نقاط دنیا بشنویم و به آن پاسخ ندهیم، اگر این‌گونه بی‌تفاوت باشیم بر اساس این روایت ما مسلمان نیستیم.

زنگانه؛ نقش بانوان و مادران را در این عرصه بی‌بدیل خواند و افزود: ما در جنگ تحمیلی و در دفاع مقدس این نقش را به خوبی دیدیم و اوج این نقش را حضرت زینب(س) بعد از واقعه عاشورا با پیامرسانی نهضت حسینی نشان دادند.

وی بانوان را مرد آفرین روزگار و یک الگو معرفی کرد و گفت: ایمان بی‌نهایت حضرت زینب(س) با خطبه‌هایی که در مقاطع مختلف به خصوص در کاخ یزید ایراد کردند طومار یزیدیان را در هم پیچید.

استاندار گلستان تاکید کرد: امروز هم تقابل بین جبهه حق و باطل به اوج خودش رسیده است، دشمنان اگر سید مقاومت، سید حسن نصرالله که شاگرد مقام معظم رهبری، شاگرد امام راحل و شاگرد مکتب امام حسین را به شهادت رساندند، ما خدا را شاکریم که زینب‌های زمان امروز هستند.

زنگانه با بیان اینکه بانوان پرورش‌یافتگان مکتب مقاومت و سید حسن نصرالله هستند، گفت: دختر لبنانی که امروز در این مراسم سخن گفتند خانواده‌اش در راه مقاومت شهید شدند.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مرگ خونین بهتر از زیر بار ذلت رفتن است، گفت: طومار صهیونیست‌ها با خون شهدای مقاومت درهم می‌پیچد، در این مسیر مادران مقاومت علم روشنگری را زمین نگذارند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.